14 Temmuz 2014 Pazartesi

alyans

Şimdi bu bir yemek blogu. Konu alyans.

Saçma... Evet.

Deneyimledim ve yazmasam ayıp olur.

Alyans alırken dikkat edilmesi gerekenler;
(kimse bana bunu böyle anlatmadı, hata yaptım. Ben yaptım, siz yapmayın.)

=))

Evvela; abi parmak şişen birşey. Aman diyim azcık geniş olsun. Ama fazla bol olursa da düşüyor. İnce bir ayarı var. Tutturmak lazım.
Ardından kenarları keskin olmasın. Ben bu hatayı yaptım siz yapmayın. Zaman içinde rahatsız ediyor.
Fazla kalın olmasın, el kapatılınca parmak arası açık kalıyor. Pedikürde parmak aralarına sokulan pamuk gibi durmasın.
16 ayar candır. 18 o yüzden pahalı bu diyen kuyumcuya aynısını 16 ayar yaptır. Zaten 1 haftaya çizik içinde kalıyor.
Nişan ve nikah arasında yıllar yoksa direkt sol ele göre al. Az kullanılan el daha ince kalıyor. Sağlağım ve sağ elime büyük geliyor alyans =))

Ve daha da mühimi (malum yemek blogu bu) mutfakta çıkar abi, Allah muhafaza bir yere takılır falan parmak etini sıyırıverir. Hem de arasında su ve mikrobiyolojik zımbırtılar yaşamaz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder