2 Eylül 2013 Pazartesi

Sefertasinda ne var?

Dun cok gec eve donup yemek hazirlayacak zaman bulamayan ben, sabah sabah sefertasim icin makarna pisirdim. Hatta o kadar kisitli sureye sahiptim ki dolapta duran hazir pesto sosunu kullandim...
Bu nedenle zor zaman kurtaricisi pesto sos tarifi arsivlensin lutfen...

Pesto sos yaparken ben her zaman ronda yerine surahi tipi blender oneririm. Zira rondo grubunun gucu malesef ki krema kivaminda olan pestoya yeterli gelmiyor.

Malzemeler goz karari...

Taze feslegen
Zeytinyag
Azicik sarimsak
Rende permesan
Ceviz (ben ceviz seviyorum, cam fistigi da olur.)

Ceviz blendera konulur ve parcalanir. Zeytinyag haric tum malzeme blender haznesine konulur. Yavas yavas zeytinyag eklenerek cihaz calistirilir. Krema kivamina geldiginde sos hazir. Ufak kavanozlarla dolapta saklanabilir.

Makarna hafif dise dokunur haslanir. Zira sos ile pismeye devam edecek. Cok haslanirsa lapa olur.
Ayri bir tavada krema isitilir ve icine pesto sos eklenir. Suzulen makarna sos icerisine atilir. Sosu cekene kadar kisik ateste tutulur. Uzerine toz permesan eklenir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder