17 Ocak 2014 Cuma

Seker hamuru susleme-patchwork harf

Tam olarak yarim saat ugrastirdi bu meret. Saka gibi. Basit otesi gorunuyordu halbuki. Meger puf noktasi varmis.

Ben cektim, sen cekme diye yazayim bulunsun...

Efenim benim kalip jem patchwork kalip. Bunlarin arkasi kapali yani bir kurdanla itme sansi yok insanin. Biraz acik goz olup yontem uydurmak lazimmis. Normalde seker hamuru diyince benim aklima hemen nisasta gelir, su gelir. Nisasta yapismayi engeller, su yapistirir. Ama harf patchworkte ikisi de islemiyormus.

Evvela nisasta kullanmadan incecik hamur aciyoruz. Bunun icin yagli kagit arasina koyup actim. Sonra direkt kalipla kesip ara bosluk varsa onu bicak ucuyla alip direkt tabana bastiriyoruz. Narince cekiyoruz. Yeter ki ortamda nisasta olmasin. Aman diyim. Yapismiyor valla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder