1 Ocak 2014 Çarşamba

Guacamole

Bildigimiz avokado dip sosu. Belki de avokado mezesi.
Avokado ile derin bagi olan biriyim. Anacim yillardir faydali diye her salataya dograr. Mecburen tadini sevmek zorunda kalmis cocuklugumun ardindan ciddi ciddi sevdim ben bunu.

Gercek guacamole icinde yok efenim domates olurmus yok efenim bilmemne olurmus diyorlar. Ben bilmem. Hic yemedim bir meksikalinin elinden. Ben nasil seviyorum onu yazicam. Bu konuda uzman degilim zaten.

Avokadolu bir meze hangi ickiyle gider onu da bilmiyorum. Ama votkayla uyumsuz oldugunu soyleyebilirim =)

1 adet avokado alinir ve guzelce olgunlastirilir.
Kabaca ezilen avokadoya coook azicik mayonez. Birazcik zeytinyag, hafif tuz ve karabiber eklenir. Iyice karistirilir. Zaten karistirirken avokado iyice ezilir.

Cakma guacamolemiz hazir. Afiyet olsun. Sandvice surulur, yufka cipsi batirilir. Salataya dokulur. Her yola gelir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder